ehem. OMSI - Forum
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
ehem. OMSI - Forum

Dieses Forum wurde geschlossen. Das neue Forum befindet sich auf www.omnibussimulator.de/forum !

StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  AnmeldenAnmelden  LoginLogin  

How to Repaint? can anyone help me

Nach unten 
2 verfasser
AutorNachricht
XxJ0RD6NxX

XxJ0RD6NxX

Anzahl der Beiträge : 54

How to Repaint? can anyone help me  Empty
BeitragThema: How to Repaint? can anyone help me    How to Repaint? can anyone help me  Icon_minitimeSa 28 Mai - 12:44

hi all,

Im sorta really new to this and i apologize in advance if i seem a big noob but after doing some models for MM2 i wanted to have a go at making some re-paints in omsi.

i want to put the SD202's in this livery: InterConnect New or InterConnect old and wanted to put the SD200's in Lincs RoadCar

so could someone please explain how to do it or give me a link to a english tutorial on it in as simple as possible because i really want to try to create some repaints

can anyone please try to help me because i really wanna give this a try

thanks ,

Jordan

Zuletzt von XxJ0RD6NxX am So 29 Mai - 13:19 bearbeitet; insgesamt 3-mal bearbeitet
Nach oben Nach unten
random.monster1981

Anzahl der Beiträge : 238

BeitragThema: Re: How to Repaint? can anyone help me    How to Repaint? can anyone help me  Icon_minitimeSo 29 Mai - 13:15

Nach oben Nach unten
XxJ0RD6NxX

XxJ0RD6NxX

BeitragThema: Re: How to Repaint? can anyone help me    How to Repaint? can anyone help me  Icon_minitimeSo 29 Mai - 13:18

haha thanks mate didnt spot that Embarassed hows your repaints going ?
Nach oben Nach unten
random.monster1981

Anzahl der Beiträge : 238

BeitragThema: Re: How to Repaint? can anyone help me    How to Repaint? can anyone help me  Icon_minitimeSo 29 Mai - 13:58

eh theyre not doing too bad, still gotta get cracking on the 202's lol

done all the 200's Very Happy
Nach oben Nach unten
XxJ0RD6NxX

XxJ0RD6NxX

BeitragThema: Re: How to Repaint? can anyone help me    How to Repaint? can anyone help me  Icon_minitimeSo 29 Mai - 14:02

good good hope to see the 202's soon and i love your 200's repaints brilliant job Smile
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte

BeitragThema: Re: How to Repaint? can anyone help me    How to Repaint? can anyone help me  Icon_minitime

Nach oben Nach unten

How to Repaint? can anyone help me
Seite 1 von 1